Vaihto- ja palautusoikeus

Palautus ja vaihto

Tältä sivulta löydät ohjeet tuotteiden palautukseen ja vaihtoon liittyen. Tutustuthan taidemaalauksien palautusohjeisiin Maalausten tilaus- ja toimitusehdot- sivuillamme.

Palautusehdot Suomessa

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Saat tilauksen mukana ohjeet palautuksen tekoon. Täytä mukana tullut palautusilmoitus ja liitä se palautettavien tuotteiden mukaan. Pakkaa tuotteet huolellisesti ja vie paketti lähimpään postitoimipaikkaan.

Asiakaspalautus on asiakkaillemme aina maksutonta. Postissa kerro, että kyseessä on Mia Liv Oy:n asiakaspalautus ja asiakaspalautuskoodimme, joka on 659462.

Palautusosoite:
Asiakaspalautus

Mia Liv Oy
Henry Fordin katu 5K, 5.krs
00150 Helsinki
Asiakaspalautustunnus: 659462

Lunastamattomat paketit ja lähetykset
Emme hyväksy noutamatta jätettyä lähetystä asiakaspalautuksena.

Jos et nouda pakettiasi ilmoitettuun määräaikaan mennessä noutopisteestä ja se käännytetään takaisin Mia Liv Oy:lle, veloitamme Sinulta automaattisesti 19,00€ postitus- ja käsittelykuluja. Lunastamattomilla paketeilla ei ole peruutusoikeutta. Paketin lunastamatta jättäminen ei ole Kuluttajansuojalain mukainen tuotteiden palautus, vaan se on sopimusrikkomus ostajan puolelta. Tällaisessa tapauksessa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta heille aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28§).

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautusten käsittelyaika on 5-7 arkipäivää. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan alkuperäiselle maksutavalle.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus tai vaihto on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana, Mia Liv Oy ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle ilman palautuksesta saatua kuittia. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.

Saat tilauksen mukana vaihto- ja palautusohjeet.

 

Tuotteen vaihtaminen

Voit halutessasi vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen. Helpoiten ja nopeimmin vaihdat tuotteen näin:

• Tilaa uusi tuote verkkokaupastamme ja lähetä palautettava tuote takaisin meille.

• Kun kyseessä on tuotteen vaihto, hyvitämme maksamasi toimituskulut. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

• Tuotteen palauduttua käsittelemme sen ja saat hyvityksen tuotteen hinnasta maksutapasi mukaisesti.

Mikäli sinulla on kysyttävää tuotteen vaihtoon liittyen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Palautusehdot Suomen ulkopuolelta

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautuksesta täytyy tehdä sähköpostitse palautusilmoitus ennen tuotteen takaisinlähetystä. Lähetä palautusilmoitus sähköpostiosoitteeseen: info@mialiv.fi. Kerro ilmoituksessa nimesi, tilausnumerosi ja puhelinnumerosi sekä mitkä tuotteet haluat palauttaa. Kun olemme saaneet palautusilmoituksesi, lähetämme sinulle rahtikirjan sekä ohjeet sähköpostitse. Palautuksen hinta on 10,00 euroa, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä. Saat palautusohjeet myös paperisena tilauksesi mukana.

Vialliset tuotteet tai ongelmatilanteet kuljetuksessa

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@mialiv.fi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vaurioitunut Postin kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.